FAQ - Autoship

 Každý týden zde budeme společně řešit problémy,které sem byly vneseny od našich distributorů a odpovědi budeme zveřejnovat právě na tomto odkazu. Tento týden se zaměříme na Synergy Worldwide měsíční automatickou zásilku, také zvanou Autošip.(Autoship)

Autošip je program, který Synergy Worldwide nabízí svým členům, který je zasílaný v pravidelných měsíčních intervalech, na základě Vašeho vlastního výběru. Tento způsob zaručuje pohodlný a pravidelný přísun Vámi  zvolených produktů.

Pro zasílání tohoto Autošipu je zapotřebí zaškrtnout Vaší volbu na přihlášce: “Aktivace a Automatická Zásilka”. Zasílání Autošipu začíná obyčejně následující měsíc po Registraci. Pokud nejste při Registraci rozhodnuti odebírat Autošip, prosíme nezapomente přeškrtnout tuto volbu na přihlášce. Jakmile se pro odebírání Autošipu přesto později rozhodnete stačí se obrátit na naší zákaznickou kancelář, která Vám bude ochotně k dispozici.
 
Distributor si sám určí den v měsíci, který mu vyhovuje pro měsíční zásilku. Pro Českou Republiku jsou to tyto dny: 1, 5, 10, 20-tého v měsíci. Prosíme aby jste vzali na vědomí, že tento den není obyčejně den kdy bude Vaše zásilka odeslána ze skladu. V tento den Vám bude naúčtovaná částka za Váš Autošip na Vaší platební kartu. Objednávka je obyčejně odeslána ze skladu do 24 hodin po úspěšném ztažení patřičné finanční částky z Vaší platební karty.
Doporučujeme Vám, aby jste si vybrali Autošip, který Vám bude vyhovovat. Pokud Vám nevyhovuje složení Autošipu, který je uvedený na přihlášce, vytvořte si svůj vlastní. Produkty můžete kombinovat jak je Vám libo k Vaší spokojenosti. Úžasná novina! Pro Autošhip si můžete zvolit dokonce i Velké Balení (Bulk). Pro získávání měsíčních provizí, Váš Autošhip musí být složený tak, aby dosáhnul 80CV. Autošhip pod 80CV Vám nezíská žádné provize.
 

Vaš Autošip můžete kdykoliv zrušit. Vaše členství zůstává i nadále aktivní i v případě, že se rozhodnete automatickou zásilku zrušit. Zrušeni Autošipu nám musíte oznámit písemně a zaslat do naší zákaznické kanceláře faxem nebo mailem. Prosíme neposílejte svojí žádost do skladu v Nizozemsku, sídlo naší zákaznické kanceláře je v USA ve statě Utah. Vaše žádost pro zrušení MUSÍ být v naší kancelaři nejpozději 5 (pět) dní před Vašim Autošipem. Příklad: Vaš Autošip je 20. února, Vaše žádost musí být u nás v kanceláři nejpozději 15. února. V opačném případě zrušení Autošipu začne být aktivní až následujíci měsíc v tomto případě v březnu. Pokud z jakéhokoliv důvodu Vaše žádost pro zrušení Autošipu nebude u nás včas a přesto si v daném měsíci zásilku nepřejete, zvážíme Vaší situaci, ale v každém případě Vám nebude vrácena částka za poštovné, z důvodu nedodržení pravidel.

FAQ - Tracking Centers

V bloku FAQ Vám dnes vysvětlíme rozdíl mezi jedním a třemi TC. Nejčastější otázky nových členů týmu jsou ohledně výhod mezi jedním a třemi TC. Doufáme, že Vám budeme moci vysvětlit některé Vaše otázky, základním ujasněním ohledně těchto dvou centrů.

Člen týmu může aktivovat Sunergy účet s jedním TC (100 CV) nebo třemi TC (300 CV). Pokud se pro začátek rozhodne pro jeden TC může ho v budoucnu rozšířit na tři TC, dokoupením 200CV, což je rozdíl mezi 1TC a 3TC. Tato změna musí být provedena do šesti měsíců od datumu registrace.  Druhý traking center TC2  je vždy umístěn přímo do levé nohy a třetí traking center TC3 do pravé nohy pod TC1 člena týmu. Viz obrázek níže.


Všechny kvalifikační objednávky musí být umístěny na TC1, ale všechny následující objednávky budou umístěny buď na TC2 neboTC3. Příslušné CV z těchto zakázek se budou rolovat do příslušné levé nebo vpravé nohy.

Příklad: člen týmu má slabou levou nohu a udělá velkou objednávku (bulk) 350 CV, kterou umístí do TC2  Získaných 350CV se mu připíše do jeho levé nohy a tyto budou započteny k jeho zákládním provizím.

Normálně člen týmu musí sponzorovat jiného aktivního člena týmu, aby kvalifikoval pro měsíční provize, ale se  třemi TC  člen týmu kvalifikuje pro získání provizí aniž by sponzoroval dalšího člena týmu.