Zásady a postupy

verze v pdf ke stažení - Zásady a postupy

 

 

 S Y N E R G Y W O R L D W I D E

ZÁSADY A POSTUPY

VERZE PRO ČESKOU REPUBLIKU | KVĚTEN 2013 S Y N E R G Y W O R L D W I D E

 

VERZE PRO ČESKOU REPUBLIKU - KVĚTEN 2013

 

Prohlášení o poslání společnosti Synergy 

Úvod .2

PRVNÍ ČÁST:

Etický kodex společnosti Synergy 4

2. ČÁST:

Definice 4

3. ČÁST:

Zásady členství

3.1 Žádost .4

3.2 Území a osobní importy .4

3.3 ID člena týmu 4

3.4 Finanční zájem 4

3.5 Společnosti .5

3.6 Sdružení 5

3.7 Sňatky členů týmu .5

3.8 Rozvody členů týmu .5

3.9 Úmrtí členů týmu 5

3.10 Změna stavu členů týmu 5

3.11 Změna země členství v týmu .6

3.12 Změna informací o členství

v týmu 6

3.13 Změna jména členství v týmu .6

3.14 Převody členství v týmu 6

3.15 Umístění člena týmu

nebo změny sponzora .7

3.16 Plnoletost 7

4. ČÁST:

Zásady členů týmu

4.1 Obecné 7

4.2 Neutrální distribuce

perspektivních zákazníků .......7

4.3 Stav nezávislé smluvní strana 7

4.4 Zřeknutí se odpovědnosti 7

4.5 Nečestná soutěž .7

4.6 Nároky na marketing a prodej

výrobků .8

4.7 Nároky na příjem a příležitost .8

4.8 Prohlášení o budoucím růstu 8

4.9 Zásady pro budoucí trhy 8

4.10 Mezinárodní prodeje 9

4.11 Zakázaná prohlášení o státní

podpoře 9

4.12 Oznámení neetického chování 9

4.13 Falešná obvinění 9

4.14 Žádné zřeknutí prosazování

zásad 9

4.15 Seznamy členů týmu .9

5. ČÁST:

Zásady sponzorování

5.1 Sponzorování .10

5.2 Změna sponzorování 10

5.3 Informace o potenciálních

členech týmu 10

5.4 Umístění v podřízené linii .10

5.5 Změny umístění v podřízené

linii 10

5.6 Sponzorování zaměstnanců

společnosti Synergy ...........10

5.7 Přesvědčování distributorů

výrobků značky Nature’s Sunshine

ke spolupráci 11

6. ČÁST:

Zásady jednání se zákazníky

6.1 Prodeje zákazníkům .11

6.2 Zřízení ID zákazníka 11

6.3 Objednávky zadané s ID

zákazníka 11

6.4 Vztah zákazníka a

přihlašujícího .11

6.5 Převedení zákazníka na člena

týmu 11

7. ČÁST:

Zásady odměňování

7.1 Odměňování a výplaty

členů týmu 12

7.2 Období provizí .12

7.3 Platby bonusů 12

8. ČÁST:

Různé zásady

8.1 Zrušení automatické expedice .12

8.2 Dobrovolná rezignace .12

8.3 Minimální požadavky na

členství v týmu .13

8.4 Šetření a disciplinární řízení 13

8.5 Nedobrovolné ukončení

členství 13

8.6 Důsledek ukončení členství .14

8.7 Rozhodné právo a jurisdikce .14

9. ČÁST:

Objednávání výrobků a prodejních materiálů

9.1 Omezení objednávání .16

9.2 Placení za výrobky 16

9.3 Data automaticky expedovaných

dávek .16

9.4 Prodeje zákazníkům .16

10. ČÁST:

Vrácení výrobků a prodejních materiálů

10.1 Zásady vracení pro členy týmu

při ukončení členství ..........16

10.2 Zásady vracení pro členy týmu

během členství .16

10.3 Proces vracení 17

10.4 Zásady vracení pro zákazníky .17

11. ČÁST:

Reklama a vystavování produktů

11.1 Reklama 18

11.2 Reklamní předměty vlastní

výroby .18

11.3 Použití duševního vlastnictví ...18

11.4 Reklama v elektronických

médiích a hromadných

sdělovacích prostředcích 19

11.5 Používání telefonu .19

11.6 Záznam událostí společnosti

Synergy .19

11.7 Dotazy v médiích 19

11.8 Účtování poplatků pro vlastní

zisk .19

11.9 Reklama v telefonním seznamu 19

11.10 Používání čísla s prémiovou

sazbou .19

11.11 Změna výrobků Synergy 20

11.12 Maloobchodní prodejny .20

11.13 Veletrhy a výstavy 20

11.14 Internetové aukční weby 20

11.15 Používání Internetu ...........20

s troni e 3

ZÁSADY A POSTUPY

 

PROHLÁŠENÍ O POSLÁNÍ SPOLEČNOSTI SYNERGY

Celosvětovým posláním společnosti Synergy WorldWi­de je zanechat odkaz ve formě nabídky nejkvalitnějších a vědecky osvědčených výrobků, poskytovat finanční svobo­du prostřednictvím inovativních obchodních příležitostí a zavádět kulturu šlechetnosti a služeb ostatním.

ÚVOD

Součástí prohlášení o poslání společnosti Synergy je zachovat odkaz prostřednictvím kultury „šlechetnosti a služeb ostatním“.Věříme, že všichni, kdo pro společnost Synergy pracují, mají zodpovědnost jednat co nejeti­čtějším způsobem.S touto skutečností na mysli jsme vy­tvořili následující zásady a postupy.Jsou platné od data pu­blikování uvedeného na začátku tohoto dokumentu, a jsou nadřízené všem dřívějším verzím zásad a postupů, které nahrazují.Každé ustanovení a jednání podle předchozí verze zásad a postupů je neplatné, a společnost Synergy WorldWide (dále jen „společnost Synergy“ nebo „spole­čnost“) je nebude uznávat.

Zásady a postupy společnosti Synergy řídí způsob, ja­kým člen týmu (podle definice v části dvě) spolupracuje se společností Synergy, ostatními členy týmu a zákazníky.Plán odměňování Synergy WorldWide Mega-Match® (dále jen „Plán odměňování“), žádost o členství ve společnosti Synergy (dále jen „žádost o členství“) a tyto zásady a po­stupy představují celou smlouvu (dále jen „Smlouva“) mezi nezávislými členy týmu a společností Synergy.Nedodržení ustanovení některého z těchto dokumentů představujících Smlouvu může vést ke ztrátě práv člena týmu na informace týkající se linie člena týmu, nároku na bonusy nebo provi­ze a ukončení členství v týmu.Společnost Synergy si vyh­razuje právo na vlastní uvážení změnit kteroukoli ze zásad a postupů.Společnost Synergy si rovněž vyhrazuje právo na vlastní uvážení zrušit kteroukoli ze zásad nebo postupů.Změny vstoupí v platnost třicet (30) dnů po uveřejnění v kterémkoli veřejném oznámení společnosti Synergy nebo zveřejnění na našem webu.

Každý člen týmu zodpovídá za to, že své osobně sponzorované podřízené linii oznámí nové informace společnosti Synergy.Nové zásady, formuláře a literatura společnosti Synergy nahrazují staré zásady, formuláře a literaturu.Člen týmu musí zastaralou nebo neplatnou lite­raturu a formuláře zničit.Společnost Synergy není povin­na odškodnit žádného člena týmu za použití zastaralých materiálů, které vlastní.

PRVNÍ ČÁST

Etický kodex společnosti

Synergy

Jako nezávislá smluvní strana a člen týmu společnosti Sy­nergy slibuji a zavazuji se k následujícímu:

• Budu zdvořilý/á, uctivý/á, upřímný/á a čestný/á při všech mých jednáních jako nezávislý člen týmu spole­čnosti Synergy.Navíc budu vykonávat své profesionální činnosti způsobem, který posílí mou pověst a pozitivní pověst společnosti Synergy.

• Budu plnit své odpovědnosti ve vedení jako sponzor prostřednictvím školení, pomoci a jiné podpory členů týmů mé prodejní organizace.Budu respektovat vztah sponzorství každého člena týmu ve skupině Synergy a nebudu se pokoušet zasahovat do těchto vztahů ani je měnit.Nebudu znevažovat ani uvádět zavádějící infor­mace o ostatních členech týmu společnosti Synergy.

• Budu co nejlépe dodržovat zásady a postupy a vynalo­žím veškeré úsilí, abych dodržel/a ducha i literu těchto zásad a postupů.

s troni e 4

ZÁSADY A POSTUPY

• Budu se řídit podmínkami a ustanoveními, k nimž jsem se zavázal/a při podpisu své žádosti o členství.

• Nebudu provádět diagnózu ani předepisovat léčbu one­mocnění, ani nebudu činit žádná taková prohlášení.Nikdy nebudu nikomu doporučovat, aby ukončil vy­užívání služeb, doporučení nebo léků jakéhokoli lékaře nebo odborníka na zdravotní péči.

• Nebudu zkreslovat ani vydávat prohlášení týkající se po­tenciálu příjmu v plánu odměňování.

• Nebudu klamavě popisovat produkty společnosti Syner­gy ani plán odměňování, ani se nezapojím do znevažu­jících, zavádějících, klamavých a nelegálních praktik.

• Zajistím všechny prodeje zákazníků v souladu se zásada­mi vrácení zboží zákazníky.

• Nebudu opomínat ani nevyjádřím souhlas s opomenu­tím jakýchkoli materiálů týkajících se konkrétně pro­duktů společnosti Synergy, plánu odměňování nebo zásad a postupů.

• Nebudu využívat ani souhlasit s použitím podvodu, nátlaku, obtěžování nebo nepřiměřených či nezákon­ných prostředků k propagaci produktů společnosti Sy­nergy WorldWide nebo plánu odměňování.

2. ČÁST

Definice

V těchto Zásadách a postupech mají následující pojmy níže uvedený význam.

„Členství v týmu“ označuje právo distribuovat produkty společnosti Synergy a plnit závazky vůči společnosti Sy­nergy jako člen týmu.

„Člen týmu“ (dále jen „Člen“ nebo „Člen týmu“) označuje nezávislou smluvní stranu nebo nezávislého distributora, který vyplnil a podepsal žádost o členství ve společnosti Synergy, a jehož žádost o členství (nebo její aktualizace) byla společností Synergy přijata.Pojem „Člen týmu“ ozna­čuje jakoukoli osobu s finančním zájmem na členství v týmu Synergy.

„ID zákazníka“ jsou informace, které společnost používá k usnadnění prodejů preferovaným nebo maloobchodním zákazníkům připsaným k dobru zaregistrovanému členovi týmu.

„Osobní skupina“ označuje všechny členy týmu v podříze­né organizaci člena týmu.

„Nadřízená linie“ označuje členy týmu, kteří jsou buď identifikováni jako sponzor člena týmu, nebo kteří mají nárok na odměnu na základě objemu prodejů člena týmu podle plánu odměňování společnosti Synergy.

„Nadřízená pozice“ označuje člena umístěného bezpro­středně nad pozicí člena týmu v duální lineární struktuře společnosti Synergy.

„Sponzor“ označuje člena týmu, který osobně uvede jed­notlivce nebo subjekt do členství v týmu společnosti Sy­nergy a je uveden v žádosti o členství.

„Zákazník“ je jakákoli osoba nebo skupina, která koupí výrobek přímo od člena týmu nebo prostřednictvím záka­znického účtu.

„Žádost o členství“ označuje formulář žádosti o členství a veškerou přiloženou dokumentaci, kterou je třeba spo­lečnosti Synergy předložit, aby se daná osoba mohla stát členem týmu.Po přijetí společností Synergy se žádost o členství spolu s plánem odměňování a zásadami a postu­py stane právně závaznou smlouvou mezi členem týmu a společností Synergy.Žádost o členství musí být obdržena s troni e 5

 

e-mailem nebo faxem do 72 hodin po registraci a smlouva může být společností Synergy přijata nebo odmítnuta.

3. ČÁST

Zásady členství

3.1. Žádost: Osoba se může stát členem týmu společnosti Synergy po vyplnění žádosti o členství, získání všech pod­pisů a vrácení vyplněné žádosti, která zahrnuje aktivační objednávku pro jedno (1) nebo tři (3) sledovací střediska, veškerou požadovanou dokumentaci a platbu za zakoupe­ní servisního poplatku online.Společnost Synergy bude přijímat žádosti od obyvatel České republiky.

Je možné se předběžně přihlásit online nebo telefo­nicky, ale daná osoba musí vytisknout, podepsat a zaslat vyplněnou žádost o členství do 72 hodin od předběžného přihlášení.

Pokud se přihlašujete jako samostatný člen týmu, není třeba přikládat žádnou dokumentaci.Pokud je ža­datel jiným typem subjektu (společnost nebo sdružení), požadovaná přiložená dokumentace pro registraci v České republice zahrnuje vyplněnou kopii doplňujícího formu­láře pro skupinové členství se seznamem všech členů na­vrhovaného členství v týmu, včetně jejich role v subjektu a všechny další dokumenty uvedené v konkrétním podod­díle pro subjekty níže.

Pokud společnost Synergy neobdrží vyplněnou žádost o členství do 30 kalendářních dnů od předběžného přih­lášení, zadrží všechny provize danému členství v týmu a nevyplatí provize žádnému sponzorovi nebo osobě v nadřízené linii, dokud nebude žádost pro dané členství za­slána společnosti Synergy a společností Synergy potvrze­na.

Poté, co společnost Synergy přijme a potvrdí žádost o členství, přidělí každému žadateli jedinečné ID člena.

Podepsaná žádost o členství chrání vztah sponzora a člena týmu.

Členové týmu musí použít své ID, když volají záka­znický servis a zadávají objednávky, nebo když sledují pro­vize a bonusy.

Společnost Synergy si vyhrazuje právo odmítnout ja­koukoli žádost o členství podle svého výhradního uvážení.

Společnost Synergy nebude přijímat nepřesné nebo zavádějící informace na žádosti o členství nebo v jiných dokumentech.

Členové týmu jsou zodpovědní za informování spole­čnosti Synergy o jakýchkoli změnách, které ovlivňují pře­snost žádosti o členství.

3.2. Území a osobní importy: Přijetí žádosti o členství vás v současné době opravňuje k podnikání v těchto zemích: Spojené státy americké, Japonsko, Hongkong, Thajsko, Tchaj-wan, Austrálie, Korea, Indonésie, Singapur, Malaj­sie, Filipíny, Velká Británie (včetně Severního Irska), Irská republika, Mexiko, Německo, Rakousko, Nizozemsko, Če­ská republika, Švédsko a Vietnam i v jiných zemích, které může společnost Synergy obecně identifikovat oficiálním oznámením členům týmu.Na firemním webu společnosti Synergy je uveden seznam zemí, kde společnost Synergy v současné době podniká.

Všichni členové v jakémkoli členství v týmu musí žít ve stejné zemi, kde dané členství v týmu provozuje ob­chodní činnost pro Synergy.

Kromě níže popsaných činností osobního importu, země neuvedené ve výše uvedeném seznamu nejsou pod­porovány speciálními ujednáními o přepravě nebo cenách produktů.Členové týmu, kteří chtějí rozvíjet své podni­kání v zemích, kde společnost Synergy oficiálně nepůsobí, tak činí na vlastní riziko a budou podléhat disciplinárním opatřením společnosti Synergy, která mohou vést až k ukončení členství.

Společnost Synergy nepodporuje prodeje formou osobních importů z USA do Kanady a ze Švédska do Nor­s troni e 6

ska a Dánska.Nákupy v rámci osobních importů realizují přímo členové týmu pro osobní spotřebu a nejsou určeny k dalšímu prodeji.

3.3. ID člena týmu: Každý člen týmu obdrží jedinečné čísel­né identifikační číslo (ID) vydané společností Synergy.

Členové musí společnosti Synergy poskytnout daňo­vé, identifikační a další informace, které vyžadují postupy a zásady společnosti.

3.4. Finanční zájem: I když členství v týmu společnosti Sy­nergy může být uděleno sdružením a společnostem, jed­notlivec nesmí mít finanční zájem, ani nesmí být uveden ve více členstvích, zahrnujících kromě jiného firmy, trusty, organizace a rodiny.

Členové jedné rodiny – definovaní jako manžel, ma­nželka, zákonný partner a dospělé dítě žijící na stejné ad­rese, nebo druh/družka, přítel/přítelkyně bez ohledu na rodinný stav – mohou mít individuální členské účty Sy­nergy, pokud je sponzoruje stejná osoba a jsou ve stejné větvi.To platí také pro všechny typy skupinového členství (skupinové členství je členství společností nebo sdružení), kdy skupinoví členové nesmějí sponzorovat žádného člena jedné rodiny podle výše uvedené definice.Navíc smí být pouze jedno distribuční centrum na jednu poštovní adre­su, pokud další distribuční centra nesplňují stejné požada­vky, tedy sponzorování jednou osobou ve stejné větvi.

Členové týmu, kteří zahájí členství porušující tuto zásadu, toto členství ztratí a na základě výhradního uváže­ní společnosti Synergy mohou ztratit také své původní členství.

Členům týmu, kteří vytvářejí nebo vedou další účty, imaginární účty nebo tzv.účty v zastoupení na jakékoli jméno, bude ukončeno členství.

Jakákoli osoba nebo subjekt, které společnost nebo ostatní členové týmu mohou vnímat jako osobu nebo sub­jekt aktivně se podílející na konkrétním účtu společnosti Synergy, budou považováni za osobu nebo subjekt s fina­nčním zájmem na daném účtu bez ohledu na to, zda tato osoba nebo subjekt podepsali žádost o členství nebo doda­tek pro skupinové členství.Považování za finanční zájem znamená, že všechny akce dané osoby nebo subjektu bu­dou spojeny přímo s účtem Synergy, se kterým jsou spoje­ni.

Pokud navíc bývalý partner nebo člen týmu účtu spo­lečnosti Synergy tuto zásadu poruší, společnost Synergy může současného držitele účtu Synergy činit zodpověd­ným za jeho činy.

3.5. Společnosti: Žádost o členství společnosti musí obsa­hovat jména a příslušnou identifikaci všech členů předsta­venstva, tajemníka a držitelů podílů.Žádost o členství musí doprovázet kopie zakládací listiny společnosti, společen­ské smlouvy a stanov společnosti.Žádost o členství musí být podepsána oprávněným členem představenstva a tento podpis je pro společnost právně závazný.Pokud je členství společnosti zadáno online, musí být dodána požadovaná výše uvedená dokumentace (faxem, poštou nebo osobně) oddělení zákaznických služeb společnosti Synergy spolu s podepsanou kopií žádosti o členství.Pokud společnost Sy­nergy neobdrží příslušnou dokumentaci do 30 dnů, může být účet zablokován a nebudou propláceny provize až do dodání příslušné dokumentace.Pokud se změní členové představenstva, tajemník nebo držitelé podílů členské spo­lečnosti, musí být společnost Synergy o této změně písem­ně informována do 14 dnů od data této změny.

POZNÁMKA: Členové týmu nesmějí být zapojeni do vlastnictví nebo vedení společnosti, která je členem týmu, a nesmějí mít ve společnosti Synergy samostatný účet.

3.6. Sdružení: Žádosti sdružení musí obsahovat kopii spo­lečenské smlouvy, pokud existuje nebo pokud je vyžadova­ná zákonem.Všichni partneři ve sdružení musí podepsat žádost o členství.Členové týmu nesmějí být členy sdružení a nesmějí mít samostatný účet Synergy.Pokud se členství s troni e 7

 

sdružení zadává online, výše požadovaný dokument je nutné doručit (poštou nebo osobně) oddělení zákaznic­kých služeb společnosti Synergy spolu s písemnou kopií žádosti o členství.Pokud společnost Synergy neobdrží příslušnou dokumentaci do 30 dnů, bude účet zablokován a provize nemusí být proplaceny, dokud nebude obdržena příslušná dokumentace.

POZNÁMKA: Členové týmu nesmějí být součástí sdru­žení a nesmějí mít ve společnosti Synergy samostatný účet.

3.7. Sňatky členů týmu: Pokud se dva členové týmu rozho­dou uzavřít sňatek, mohou udržovat samostatné, nezávislé organizace.

Oddělení zákaznických služeb společnosti Synergy je třeba do třiceti (30) dnů od uzavření sňatku mezi dvěma členy týmu společnosti Synergy zaslat kopii oddacího listu.

3.8. Rozvod členů týmu: Pokud se dva členové týmu, kteří sdílejí členství, rozvedou, společnost Synergy bude s člen­stvím nakládat v souladu s původní žádostí o členství, do­kud neobdrží písemné sdělení od obou stran nebo oficiální soudní dokument s jinými pokyny.Písemné sdělení musí být podepsáno oběma stranami a notářsky ověřeno.

3.9. Úmrtí členů týmu: V případě úmrtí člena týmu může být členství převedeno na základě závěti nebo dědických zákonů na dědice člena.

Společnosti Synergy je třeba doručit úmrtní list, ověřenou kopii závěti a osvědčení o pravosti závěti spolu s novou žádostí o členství na jméno nového člena týmu, na kterého členství přechází.

3.10. Změna stavu členství v týmu: Členové týmu, kteří si přejí změnit svůj stav z individuálního členství v týmu na účastníka ve společnosti nebo sdružení pod stejným spon­zorem, tak mohou učinit za následujících podmínek:

• Společnosti musí být předložena veškerá příslušná do­kumentace společnosti nebo sdružení.

• Členové týmu v rámci daného sdružení nesmějí mít žád­ný finanční zájem v žádné jiné pozici ve společnosti.

• Další pozice ve společnosti nebudou převedeny na jinou stranu, ale budou zrušeny.

POZNÁMKA: V případě zrušení sdružení nebo spo­lečnosti musí odcházející strana předložit veškerou doku­mentaci požadovanou pro převod týmového členství, jak je uvedeno v části 3.14, zejména kopii prodejní smlouvy a po­depsané smlouvy o smlouvě budoucí. Zbývající strany musí předložit aktualizovanou zakládací listinu, společenskou smlouvu, stanovy a aktualizovaný formulář dodatku o člen­ství ve skupině. V některých případech může být požadován také nový formulář Getting Started (Začínáme). Tato akce nevyžaduje žádné další poplatky. Společnost Synergy si jako vždy vyhrazuje právo tuto akci odmítnout.

3.11. Změna země členství v týmu: Členové týmu, kteří se přestěhují do jiné země, na jiný trh, kde společnost v so­učasné době působí, musí předložit vyplněný formulář o změně adresy země do kanceláře pro trh země, do které se stěhují, včetně dokladu o trvalém bydlišti, a musí splňovat právní požadavky pro podnikání na daném trhu.

3.12. Změna informací o členství v týmu: Změny kontakt­ních informací členství v týmu se mohou provést přihláše­ním do systému Pulse a kliknutím na položku Můj účet nebo informováním oddělení zákaznických služeb telefo­nicky, faxem nebo poštou.

3.13. Změna jména členství v týmu: Členové týmu, kteří si přejí změnit jméno na svém účtu, musí předložit vyplněný formulář o změně jména a právní doklad o této změně od­dělení zákaznických služeb.Mohou být požadovány další dokumenty na základě typu požadované změny jména (viz části 3.5 a 3.6).s troni e 8

 

POZNÁMKA: Změna jména nepředstavuje převod členství. Aby byla změna jména schválena, vlastnictví účtu musí zůstat zachováno.

3.14. Převody členství v týmu: Žádný člen týmu nesmí de­legovat, převést, prodat, přidělit, přislíbit, zatížit ani jinak přesměrovat členství nebo jakákoli práva člena, pokud s tím nedalo souhlas globální oddělení shody společnosti Synergy.Členové týmu, kteří tak chtějí učinit, musí odeslat vyplněnou žádost o převod členství globálnímu oddělení shody společnosti Synergy.

Žádost o převod členství obsahuje následující údaje:

(1) Nově podepsaná žádost o členství od kupující nebo přijímající strany včetně podpisu sponzora.

(2) Kopie prodejní smlouvy.Žádný prodej, přidělení nebo převod jakéhokoli členství v týmu (nebo práv čle­na týmu) nebudou platné bez předchozího písemného schválení společnosti Synergy.Po revizi podmínek prodeje si společnost Synergy vyhrazuje právo na vlastní uvážení schválit nebo neschválit navrhovaný převod nebo prodej.Prodejní smlouva musí být podepsána před dokončením prodeje a společnosti Synergy je třeba předložit ověřenou kopii plně podepsané smlouvy.

(3) Podepsané prohlášení od prodávajícího člena týmu s odsouhlasením a příslibem následujícího znění: „Nebu­du napadat a přetahovat ani se nepokusím o napadání či přetahování žádného člena týmu společnosti Synergy.Nebudu provádět „křížový sponzoring“ ani přetahování, ani se nepokusím o provádění „křížového sponzoringu“ či přetahování žádného člena týmu společnosti Synergy do žádné organizace provádějící přímý prodej nebo víceúro­vňový marketing.Prodejce členství v týmu musí v rámci smlouvy o prodeji také souhlasit, že se nezapojí do žádné aktivity, která by způsobila, že by společnost Synergy nebo prodávané členství v týmu byly oslabeny nebo negativně ovlivněny aktivitami, jako je napadání nebo znevažující komentáře.

POZNÁMKA: Každý aktivní člen týmu, který si přeje získat podíl v podniku jiného člena týmu, musí nejprve uko­nčit stávající členství v týmu kupujícího a přestat fungovat jakýmkoli způsobem jako člen týmu Synergy, včetně nákupu produktů po období nejméně dvanácti (12) měsíců. Kupující musí pak znovu zažádat jako člen týmu v nově získaném podílu na členství v týmu předložením nové žádosti o člen­ství a dokumentů o založení společnosti nebo sdružení, které musí společnost Synergy přijmout.

Společnost Synergy si vyhrazuje právo odepřít převod jakékoli pozice.

Novému členovi týmu, který získá pozici, bude účtován poplatek určený globálním oddělením shody společnosti Sy­nergy, zpravidla ve výši 100 USD.

3.15. Umístění člena týmu nebo změny sponzora: Člen týmu, který chce nového sponzora nebo změnu pozice v prodejní organizaci v podřízené linii, musí rezignovat na svou pozici ve společnosti Synergy na dobu šesti (6) měsíců a ukončit jakoukoli činnost související se společností Sy­nergy.Nesmí jednat jako člen týmu, pověřená osoba jiného člena týmu nebo podporovat jakéhokoli člena týmu v jeho činnostech jakýmkoli způsobem, včetně nákupu produktů jako preferovaný zákazník, ani se účastnit jakýchkoli akcí společnosti Synergy.Člen týmu může na svou pozici re­zignovat předložením formuláře pro zrušení členství od­dělení zákaznických služeb společnosti Synergy.

U členů, kteří nikdy nezadali objednávku, bude datum přihlášení považováno za zaeátek jejich šestiměsíčního (6) období nečinnosti.

POZNÁMKA: Neaktivní člen týmu, u kterého se zjistí účast v některé z výše uvedených aktivit, přijde o veškerý čas nahromaděný během období nečinnosti a bude muset za­hájit další šestiměsíční období nečinnosti.

3.16. Plnoletost: Žadatelé o členství v týmu musí být plno­letí podle jurisdikce sídla žadatele.s troni e 9

ZÁSADY A POSTUPY

4. ČÁST

Zásady člena týmu

4.1. Obecné: Člen týmu musí dodržovat etický kodex spo­lečnosti Synergy, tyto zásady a postupy, žádost o členství, plán odměňování, všechny smluvní závazky a také příslu­šné zákony a kodexy chování.

Společnost Synergy nebude tolerovat žádné aktivi­ty členů, které jsou neetické.Společnost Synergy může při zjištění nebo ohlášení neetického chování zasáhnout.Společnost Synergy si vyhrazuje právo použít svůj nejlepší úsudek a uvážení při stanovení, zda jsou určité aktivity čle­nů neetické.

Každé porušení těchto zásad a postupů může být po­važováno za neetické.Každá akce, která společnosti Syner­gy nebo jejím členům způsobí ztrátu dobré pověsti nebo poškozuje podnikání společnosti Synergy, bude považo­vána za neetický obchodní postup a bude důvodem k di­sciplinárnímu opatření, včetně ukončení členství.

Společnost Synergy nedoporučuje a nebude vymáhat ani posuzovat samostatné či vedlejší smlouvy mezi členy týmu.Takové dohody jsou výhradní zodpovědností zapoje­ných stran.Jakékoli takové ujednání, které porušuje zásady a postupy společnosti Synergy, bude považováno za neetic­ké a společnost Synergy na něj bude patřičně reagovat.

POZNÁMKA: Člen týmu společnosti Synergy nesmí být zaměstnancem jiné společnosti na principu víceúrovňo­vého marketingu.

4.2. Neutrální distribuce perspektivních zákazníků: Per­spektivní maloobchodní zákazníci, které společnost Syner­gy získá, budou odkazováni na ty členy týmu, kteří v da­ném měsíci dosáhli hodnocení Ředitel týmu nebo vyššího.Společnost Synergy vynakládá přiměřené úsilí na zjištění, jak se potenciální zájemce začal zajímat o společnost Sy­nergy, a takovíto perspektivní zákazníci budou přiděleni členovi týmu, který tento zájem vytvořil.Neutrální distri­buce perspektivních zákazníků probíhá na základě výh­radního uvážení a rozhodnutí společnosti Synergy.

4.3. Stav nezávislé smluvní strany: Člen týmu je nezávislou smluvní stranou a nejedná se o zástupce, zaměstnance nebo partnera či stranu ve společném podniku se spole­čností Synergy, sponzorem či členem týmu.Člen nesmí prohlašovat, že existuje takové ujednání.

Člen týmu zodpovídá za svá vlastní podnikatelská rozhodnutí a výdaje a za dodržování všech příslušných zákonů, daní směrnic a kodexů chování.

Člen týmu, jako nezávislá smluvní strana, odpovídá za podání všech nutných daňových přiznání a za registraci a zaplacení všech splatných daní v souvislosti s podnikáním pro společnost Synergy.To zahrnuje (avšak bez omeze­ní) povinnost vypracovat, podepsat a předložit všechna hlášení a získat licence (včetně registrace k DPH, pokud se platí), jak vyžaduje zákon s ohledem na smlouvu a získání, příjem, držení, prodej, distribuci nebo propagaci výrobků společnosti Synergy.

4.4. Zřeknutí se odpovědnosti: Společnost Synergy ani žád­ný člen týmu společnosti Synergy, přidružená společnost, podílník, představitel, člen představenstva, zaměstnanec či zástupce nenesou zodpovědnost vůči členovi (nebo komu­koli, kdo uplatňuje nárok za člena nebo prostřednictvím člena) za jakékoli nepřímé, následné, náhodné nebo zvlášt­ní škody.

4.5. Nečestná soutěž: „Přetahování v podřízené linii“ a „Křížové sponzorování“: Po dobu trvání smlouvy a v ob­dobí 90 dnů po jejím ukončení se člen týmu nesmí poko­ušet o získání jiného člena týmu do jakékoli společnosti zabývající se síťovým marketingem nebo přímým prode­jem.Takové zakázané jednání je známé jako „Přetahování v podřízené linii.“s troni e 10

 

ZÁSADY A POSTUPY

Žádný člen týmu se navíc nesmí přímo nebo nepřímo podílet na jakékoli akci nebo jednání, které povede ke sponzorování jiného člena týmu prostřednictvím jiné oso­by do jakékoli jiné společnosti zabývající se síťovým mar­ketingem nebo přímým prodejem.Reklama, která nabízí účast v jiné společnosti zabývající se síťovým marketingem nebo přímým prodejem, je považována za Přetahování v podřízené linii.

Člen se nesmí pokoušet o přesvědčování jiných čle­nů týmu, aby změnili sponzory nebo svou pozici ve stro­mu společnosti Synergy; takové chování je považováno za „Křížové sponzorování“ a je zakázané.Členům, kteří jsou prokazatelně účastníky těchto aktivit, bude ukončeno členství.

4.6. Marketing a nároky na prodej produktů: Člen týmu nebude vydávat žádná neoprávněná prohlášení ani pro­dejní nabídky společnosti Synergy, jejího marketingového plánu ani žádných produktů Synergy, včetně členských po­platků, medicínských prohlášení, terapeutických prohláše­ní, ani jiných prohlášení v rozporu s těmi, která poskytla společnost Synergy WorldWide.

Veškerá prohlášení týkající se marketingu a prodeje výrobků musí být úplná, přesná a pravdivá, pokud jde o za­řazení, kvalitu, výkon a dostupnost.Člen týmu nesmí nik­dy předepisovat výrobky společnosti Synergy jako vhodné pro léčbu jakýchkoli onemocnění.Příslušný marketingo­vý plán a informace o produktech jsou součástí schválené podnikové literatury společnosti Synergy.

4.7. Nárok na příjem a příležitost: Člen týmu nesmí uvádět žádná nepřiměřená, falešná zavádějící tvrzení nebo jiné zavádějící informace o zisku nebo potenciálním příjmu.Je zakázáno podávat jakékoli záruky nebo očekávání příjmu jakéhokoli druhu, stejně jako zveřejňování nebo ukazování důkazů o získaných provizích.

Je zakázáno sdělovat konkrétní i „průměrné příjmy.

Členům, kteří se do takovýchto činností zapojí, bude ukončeno členství.

4.8. Prohlášení o budoucím růstu: Člen týmu nesmí tvrdit ani naznačovat následující:

• K aktuálně nabízeným produktům nebo službám budou přidány další produkty nebo služby.

• Dojde ke zlepšením v plánu odměňování.

Zahájení podnikání v dalších zemích, na dalších úze­mích nebo v dalších oblastech provede společnost Synergy.

4.9. Zásady pro budoucí trhy: Společnost Synergy Worl­dWide bude provádět všechny úkoly spojené se vstupem na nové trhy.Společnost Synergy WorldWide vyhledá po­moc nepřidružených konzultantů a místních odborníků, kteří poskytnou další pomoc v procesu vývoje.

Společnost Synergy WorldWide neposkytne žádnému členovi týmu ani osobě či subjektu výhradní nebo exklu­zivní přístup na jakýkoli trh.Všechna podobná tvrzení v jakékoli zemi světa jsou činěna bez svolení společnosti Sy­nergy WorldWide a jsou nepravdivá.Pokud takové tvrzení prohlásí člen týmu, bude proti němu zahájeno disciplinár­ní řízení.Dokud společnost Synergy WorldWide nevydá oficiální oznámení o vstupu na trh v konkrétní zemi, jsou schůzky členů týmu v této zemi zakázány.Schůzka je defi­nována jako jakékoli shromáždění, kde se diskutují marke­tingové příležitosti společnosti Synergy WorldWide a její produkty a které se zúčastní pět nebo více osob.

Proti členům týmu, kteří tuto zásadu poruší, bude za­hájeno disciplinární řízení.Každý, kdo se dozví o schůz­ce, která tuto zásadu porušuje, musí upozornit globální oddělení shody a předložit písemný nebo jiný důkaz po­rušení, včetně data, času, místa, počtu účastníků a člena týmu, který schůzku pořádal.Schůzky společnosti Synergy WorldWide v zemích, kde společnost Synergy nepůsobí, budou povoleny až po oznámení oficiálního data vstupu společnosti Synergy WorldWide na trh.Členové týmu, kteří tyto schůzky před vstupem na trh pořádají, budou s troni e 11

ZÁSADY A POSTUPY

mít povinnost pečlivě dodržovat uveřejněné Směrnice pro schůzky v dané zemi.Ty budou publikovány v rámci oznámení oficiálního vstupu na trh dané země.Před tím­to oznámením nejsou schůzky společnosti Synergy Worl­dWide za žádných okolností povoleny.Společnost Synergy WorldWide si vyhrazuje a bude chránit veškerá práva na import po celém světě.Společnost Synergy WorldWide NEOPRAVŇUJE žádného člena týmu nebo nečlena týmu či subjekt získat práva na import nebo schválení produk­tu v jakékoli zemi bez výslovného písemného souhlasu výkonné rady společnosti Synergy WorldWide.Společnost Synergy WorldWide si vyhrazuje tato práva výhradně pro sebe a své pověřené zástupce.

Proti každému členu týmu, který tuto zásadu poruší, bude zahájeno okamžité disciplinární řízení vedoucí k mo­žnému ukončení členství.

4.10. Mezinárodní prodeje: Člen týmu nesmí prodávat žádné výrobky společnosti Synergy v zemích, na územích nebo v oblastech, kde společnost Synergy s prodejem těchto výrobků nedala souhlas.Člen týmu může zakoupit výrobky výhradně pro konkrétní trh, pokud na tomto trhu působí, ale nesmí tyto výrobky prodávat na jiný trh.Výro­bek společnosti Synergy se smí prodávat pouze na trhu, kde pro tento prodej existuje oprávnění.

4.11. Zakázaná prohlášení o státní podpoře: Člen týmu ne­smí prohlašovat, že plán odměňování společnosti Synergy nebo některý z jejích výrobků je schválen, sponzorován nebo podporován nějakou státní institucí.

4.12. Oznámení neetického chování: I když by se stížnosti měly obecně podávat a realizovat prostřednictvím sponzo­rů členů týmu v nadřízené linii, člen týmu, který má kon­krétní stížnost na jiného člena týmu, nebo ví o nějakém porušení těchto zásad a postupů jiným členem týmu, by měl takovou stížnost podat písemně globálnímu oddělení pro dodržení shody společnosti Synergy, aby se minimali­zovaly negativní aspekty doprovázející takovéto stížnosti.

4.13. Falešná obvinění: Jakákoli tvrzení předložená odděle­ní globální shody, která jsou vyhodnocena jako falešná, mohou být považována za neetické chování a mohou vést k disciplinárním opatřením.

4.14. Žádné zřeknutí prosazování zásad: Neprosazení něk­terých z těchto zásad nebo postupů u některého ze členů týmu ze strany společnosti Synergy nezbavuje společnost Synergy práva prosazovat veškerá tato ustanovení u stej­ného nebo jakéhokoli jiného člena týmu.

4.15. Seznamy členů týmu: Seznamy členů týmu společno­sti Synergy (dále jen „Seznamy“), ať úplné nebo částečné, vypracované členy týmu, společností Synergy nebo třetími stranami, jsou důvěrnými a chráněnými informacemi spo­lečnosti Synergy.

Seznamy v aktuální a budoucí podobě představují ko­merčně výhodný chráněný majetek a obchodní tajemství společnosti Synergy a zaměstnanci a členové společnosti Synergy souhlasí, že je budou po dobu trvání členství v týmu udržovat v tajnosti.

Společnost Synergy může za poplatek poskytnout je­dinečně přizpůsobené části seznamů členů pro omezené účely podnikání společnosti Synergy.Jednotlivé části po­skytnutého seznamu obsahují informace specifické pro členy, kteří si seznam vyžádali, a organizaci v podřízené nebo nadřízené linii tohoto člena.Seznam může být po­skytnut různými médiím včetně, ale nikoli výhradně, po­šty, faxu a Internetu.

Člen týmu nebo bývalý člen týmu musí na žádost spo­lečnosti Synergy neprodleně vrátit nebo zničit všechny se­znamy a toto vrácení nebo zničení písemně potvrdit.

Seznamy členů týmu jsou po celou dobu výhradním majetkem společnosti Synergy.Člen týmu požadující nebo přijímající seznam souhlasí s následujícím: s troni e 12

 

ZÁSADY A POSTUPY

• Omezí použití seznamu na specifikovaný rozsah použití daného seznamu a výhradně pro rozvoj podnikání člena v souvislosti se společností Synergy.

• Každý seznam nebo jeho část bude udržovat v tajnosti a nezveřejní ho, nepřevede ani k němu nepovolí přístup žádné třetí straně včetně, ale bez omezení, stávajících členů týmu, konkurentů a široké veřejnosti.Jakékoli zamýšlené nebo nezamýšlené použití, zveřejnění nebo přístup k seznamům jinými než oprávněnými osobami představuje zneužití, zpronevěru a porušení licenční smlouvy člena a může společnost Synergy nenapravitel­ně poškodit.

• Po jakémkoli porušení tohoto ustanovení se předpo­kládá, že člen souhlasí a dodržuje předběžné, dočasné a trvalé nápravné opatření zakazující takovéto použití podle příslušných zákonů a okamžitě vrátí společnosti Synergy veškeré seznamy dříve členovi poskytnuté.

• Zamýšlené nebo nezamýšlené zneužití seznamu je důvo­dem k okamžitému ukončení členství v týmu bez ohledu na to, zda takové zneužití způsobí společnosti Synergy nebo některému ze členů týmu nenapravitelnou ško­du, nebo zda společnost Synergy usiluje o jakékoli jiné odškodnění, úlevu či náhradu škody.

• Závazky v rámci tohoto ustanovení přetrvají i po uko­nčení členství v týmu společnosti Synergy.

• Společnost Synergy si vyhrazuje právo usilovat o všech­na příslušná odškodnění, úlevy a náhradu škody podle příslušných národních nebo místních zákonů na ochra­nu svých práv na seznamy jako chráněné informace a obchodní tajemství společnosti Synergy.Pokud spole­čnost Synergy tato odškodnění nebude vymáhat, nebu­de to představovat zřeknutí se těchto práv společností Synergy.

5. ČÁST

Zásady sponzorování

5.1. Sponzorování: Sponzorování je důležitou součástí členství v týmu a je s ním spojena celá řada výhod a zod­povědností.Člen týmu může jednat jako sponzor nového člena, pokud má ve společnosti Synergy dobré postavení.

Nový člen týmu má možnost vybrat si vlastního spon­zora a uvést ho ve své žádosti o členství.

Společnost Synergy nebude řešit spory jedné nebo více osob kontaktujících stejného potenciálního sponzora.

Pokud si sponzorování jedné osoby nárokuje více čle­nů týmu, společnost Synergy uzná sponzorování podrob­ně uvedené na první podepsané, vyplněné a přijaté žádosti o členství obdržené společností Synergy.

Podepsaná žádost o členství chrání vztah sponzora a člena týmu.

5.2. Změna sponzorování: Když má člen týmu sponzora, společnost Synergy věří v ochranu tohoto vztahu s výjim­kou případů, kdy člen týmu ke sponzorování někoho ji­ného používá neetické prostředky.V takovém případě bude daný člen týmu spolupracovat s globálním odděle­ním dodržení souladu na provedení změny sponzorování a jakékoli další akce nutné z důvodu neetického chování, jak je uvedeno v části nazvané Oznámení neetického cho­vání.

Každá žádost o změnu sponzorství musí být předlože­na formou vyplněného formuláře žádosti o změnu spon­zorství oddělení globální shody.

POZNÁMKA: Společnost Synergy neprovede žádné změny, pokud není změna nezbytná v důsledku chyby člena týmu a předložena do 72 hodin od přihlášení, nebo z důvo­du chyby společnosti Synergy. V některých případech mohou s troni e 13

 

ZÁSADY A POSTUPY

být uskutečněny výjimky z důvodu porušení zásady nebo ne­činnosti účtu na straně stávajícího sponzora.

5.3. Informace o potenciálním členovi týmu: Sponzor musí ve všech prezentacích pro potenciální členy týmu jasně uvést, že žádnému členovi nejsou vypláceny odměny za pouhé sponzorování nových členů.Sponzor musí také jasně uvést, že veškeré nákupy výrobků jsou dobrovolné.Sponzor musí také poskytnout každému potenciálnímu členovi týmu kopii nejnovějšího plánu odměňování a zásad a postupů před zapojením nového člena nebo při jeho zapojení.

5.4. Umístění v podřízené linii: Člen týmu může umístit osobně sponzorovanou osobu pouze do svých osobních podřízených linií v rámci center sledování 1, 2 nebo 3.Umístění osob do jiných linií, včetně křížových linií, je za­kázáno.

Členům týmu, kteří sponzorují ostatní na pozicích, které jsou v rozporu se zásadami společnosti, budou tyto pozice ukončeny a může proti nim být zahájeno discipli­nární řízení.

5.5. Změny umístění na podřízené linii: Společnost Syner­gy neprovede žádné změny v umístění na podřízené linii, pokud tato změna není nezbytná v důsledku chyby člena týmu, ohlášená do 72 hodin po přihlášení, nebo v důsled­ky chyby společnosti Synergy.Jakákoli požadovaná změna umístění musí být uvedena na vyplněné žádosti o změnu umístění předložené oddělení globální shody.Společnost Synergy si vyhrazuje právo schválit nebo zamítnout jako­ukoli změnu umístění.

5.6. Sponzorování zaměstnanců společnosti Synergy: Člen týmu nebude usilovat o zapojení a nebude sponzorovat zaměstnance společnosti Synergy, Nature’s Sunshine Pro­ducts, Inc a přidružených společností nebo subjektů nebo jejich členů rodiny, aby se stali členy týmu.

Žádný firemní představitel, zaměstnanec, dodavatel produktů, zprostředkovatel, zástupce nebo konzultant, případně člen jejich nejbližší rodiny, nezíská svolení stát se členem týmu nebo si vytvořit podřízenou linii ve spo­lečnosti Synergy nebo jakékoli jiné společnosti nabízející síťový marketing nebo přímý prodej.

Členové nejbližší rodiny pro účely tohoto odstavce jsou osoby, které v současné době žijí ve společné domác­nosti s představitelem společnosti, zaměstnancem, doda­vatelem výrobků, zprostředkovatelem, zástupcem nebo konzultantem.

5.7 Přesvědčování distributorů výrobků značky Nature’s Sunshine ke spolupráci: Žádný člen týmu Synergy nesmí žádným způsobem, přímo ani nepřímo, přesvědčovat ke spolupráci žádného distributora výrobků společnosti Na­ture’s Sunshine Products, Inc.(dále jen „NSP“).Pokud člen týmu přímo nebo nepřímo přesvědčuje ke spolupráci distributora výrobků společnosti NSP, společnost Synergy této osobě okamžitě ukončí členství v týmu a to na zákla­dě písemného oznámení zaslaného faxem, e-mailem nebo poštou.Společnost Synergy navíc zakazuje všem distribu­torům výrobků NSP stát se členem týmu Synergy.

6. ČÁST

Zásady jednání se zákazníky

6.1. Prodeje zákazníkům: Prodej výrobků zákazníkům představuje základ členství ve společnosti Synergy.Členové týmu mají možnost prodávat výrobky Synergy, které si za­koupili, přímo svým vlastním zákazníkům.Člen týmu roz­hoduje o tom, zda bude výrobky prodávat za velkoobchodní cenu nebo s maloobchodní přirážkou.Člen týmu Synergy nesmí prodávat výrobky za nižší, než individuální velkoob­chodní cenu.s troni e 14

 

ZÁSADY A POSTUPY

Společnost Synergy definuje dva typy zákazníků násle­dujícím způsobem:

Preferovaný zákazník: Zákazník, který je do společnosti Synergy přiveden členem týmu a může si kupovat její produkty za velkoobchodní cenu.

Maloobchodní zákazník: Zákazník, který si kupuje výrobky Synergy od člena týmu s maloobchodním zi­skem.

6.2. Nastavení ID zákazníka: Každý člen týmu může zaregi­strovat své zákazníky s jedinečným ID zákazníka a umožnit tak zákazníkům nakupovat produkty přímo od společno­sti za velkoobchodní ceny.Členové tymu mohou přihlásit zákazníka telefonátem do střediska služeb zákazníkům, odesláním formuláře zákazníka faxem, dopisem nebo e­-mailem nebo přihlášením prostřednictvím firemního webu společnosti Synergy.

6.3. Objednávky zadané s ID zákazníka: Po přihlášení může zákazník zadávat objednávky přímým telefonátem oddělení služeb zákazníkům se svým ID zákazníka.Objem pro pro­vize (CV) v těchto objednávkách bude automaticky umístěn do centra sledování 1 člena týmu, který daného zákazníka přihlásil.Objednávky zákazníků zadávané přímo společno­sti budou expedovány přímo zákazníkovi.

6.4. Vztah zákazníka a přihlašujícího: Společnost Synergy nechrání vztah zákazníka a přihlašujícího.Pokud se záka­zník rozhodne stát se členem týmu Synergy, neexistuje žád­ná smlouva, která by zákazníka zavazovala ke sponzorství nebo umístění ve stromu společnosti Synergy.

6.5. Převedení zákazníka na člena týmu: Zákazníci kupující si výrobky představují důležitou součást marketingového fondu člena týmu.Pokud si zákazník přeje stát se členem týmu, může tak učinit podle postupů pro přihlášení za člena týmu (viz část 3.1).

7. ČÁST

Zásady odměňování

7.1. Odměny a výplaty členů týmu: Odměňování členů týmu probíhá v souladu s plánem odměňování Synergy Mega-Match™ platnéým v bydlišti osoby nebo sídle sub­jektu, kteří vlastní členství v týmu.

Zásady uvedené v části Plán odměňování Mega­-Match™ tohoto dokumentu a na webu společnosti Syner­gy přestavují směrnice pro výplatu zisků v rámci plánu od­měňování a účtování poplatků členům týmu.

Členovi týmu není zaručen konkrétní příjem ani nemá žádné záruky úrovně svých prodejů, zisku či úspěchu.

Člen týmu plně zodpovídá za splnění kvalifikačních požadavků na člena týmu.

I když společnost Synergy poskytuje členům týmu většinu služeb zdarma, občas bude člen týmu požadovat služby, které vyžadují další čas a výdaje na výzkum či ře­šení.Členovi týmu požadujícímu služby bude účtován po­platek podle uvážení společnosti Synergy.

7.2. Období provizí: Provize se počítají denně a zpraco­vávají k měsíčním výplatám.Pokud společnost Synergy neodsouhlasí jinak, budou všechny předplacené objed­návky přijaté společností Synergy před koncem posled­ního pracovního dne v měsíci zahrnuty do daného období pro výpočet provizí.

7.3. Platby bonusů: Společnost Synergy proplácí bonusy a provize měsíčně bankovním převodem na účet, který člen týmu uvede v žádosti o členství nebo jinak oznámí spole­čnosti Synergy.

Bonusy budou převedeny na účet vždy do 15.dne ka­ždého měsíce.s troni e 15

 

Bonusy v částce nižší než osmnáct euro padesát centů (18,50 €) nemusí být vyplaceny, dokud se v následujícím provizním období neshromáždí nejméně tato částka.

Společnost Synergy si vyhrazuje právo připsat na vrub nebo zablokovat jakýkoli bonus nebo částku, kterou jí člen týmu společnosti Synergy dluží.Takováto akce nebude mít vliv na práva společnosti Synergy na jakékoli další dostup­né právní odškodnění nebo postih.

8. ČÁST

Různé zásady

8.1. Zrušení automatické expedice: Z důvodu zrušení šablony automatické expedice musí člen týmu zavolat zástupci oddělení služeb zákazníků společnosti Synergy v Evropě nejpozději pět pracovních dnů před datem auto­matické expedice.Tento dokument musí podepsat všech­ny osoby s oprávněním podnikat pro dané členství v týmu.

Žádosti o zrušení lze odeslat e-mailem nebo faxem oddělení zákaznických služeb:

E-mail: servis@synergyworldwide.com

FAX: 800 143 457

POZNÁMKA: Člen týmu ponese zodpovědnost za všechny poplatky spojené s pozdním zrušením

8.2. Dobrovolná rezignace: Člen týmu může kdykoli bez pokuty dobrovolně rezignovat předložením žádosti o zru­šení členství zákaznickému servisu podepsané všemi oso­bami a subjekty, kteří mají oprávnění podnikat pro dané členství v týmu se 14denní výpovědní lhůtou.

Žádosti o zrušení lze odeslat e-mailem nebo faxem oddělení zákaznických služeb:

E-mail: servis@synergyworldwide.com

FAX: 800 143 457

Člen týmu, který dobrovolně rezignuje, nemá nárok opakovaně zažádat o členství v týmu po dobu šesti (6) měsíců ode dne zrušení členství společností Synergy.Výjimky jsou uděleny, pokud se člen týmu vrátí pod stej­ného sponzora a je umístěn vespodu větve, kde byl umístěn předchozí účet.Členové týmu, kteří mají dotazy týkající se tohoto postupu, se mohou obrátit na středisko zákaznic­kých služeb.

Člen týmu, který se vzdá členství, pozbývá veškerá práva na jakoukoli genealogii na podřízené linii a práva člena týmu.

Rezignovanou pozici nelze převést na třetí stranu ani ji prodat.

8.3. Minimální požadavky na členství v týmu: Členové týmu musí splnit následující minimální požadavky:

• Vstupní servisní poplatek 12 € online (tento poplatek je nevratný).

Po splnění výše uvedeného minimálního požadavku budou členové týmu moci kupovat výrobky společnosti Synergy za velkoobchodní ceny, sponzorovat nové členy týmu ve své podřízené organizaci a udržovat svou pozici v genealogii společnosti Synergy.

Pro vznik nároku na bonusy a provize může být ne­zbytné splnění dalších požadavků.

8.4. Šetření a disciplinární řízení: Společnost Synergy WorldWide si vyhrazuje právo provádět vyšetřování členů týmu a jejich činností k zajištění souladu s těmito Zásada­mi a postupy.V průběhu tohoto vyšetřování bude oddělení globální shody společnosti Synergy komunikovat se všemi zapojenými členy týmu a v případě potřeby zašle dopis ofi­ciálně upozorňující člena týmu na toto šetření.Člen týmu bude v tomto dopise upozorněn na podmínky šetření, včetně, ale bez omezení časového období, ve kterém musí s troni e 16

 

člen týmu reagovat na podrobnosti šetření a nadcházející disciplinární akci.

Nedodržení Zásad a postupů povede k vyšetřování a následnému disciplinárnímu řízení.Disciplinární proces může zahrnovat některé nebo všechny následující kroky:

Neoficiální upozornění. Člen týmu může být ústně nebo písemně upozorněn, že porušuje Zásady a postupy spo­lečnosti Synergy.

Oficiální upozornění. Pokud některé porušení pokračuje i po vydání neoficiálního upozornění nebo je porušení natolik závažné, aby k tomu byl důvod, může být členo­vi týmu, který se přestupku dopustil, zasláno oficiální písemné upozornění, že neukončení uvedené činnosti může vést k dalšímu disciplinárnímu řízení.

Pozastavení členství. Může být odeslán dopis o poza­stavení členství a považován za konečné varování.Toto oznámení může obsahovat seznam kroků, které je třeba podniknout, aby člen týmu mohl obnovit svůj účet.Mezi tyto kroky může patřit následující: okamžité ukončení všech nedovolených činností, předložení písemného prohlášení společnosti Synergy reagující na pozastavení členství a jakékoli další akce požadované globálním od­dělením pro dodržení shody.Člen týmu se může proti pozastavení členství písemně odvolat v časovém období uvedeném v oznámení o pozastavení členství.Členové týmu, jimž bylo pozastaveno členství, ztrácejí nárok na provize nebo bonusy od společnosti Synergy a na účast ve všech jejích programech a funkcích.Společnost Sy­nergy si vyhrazuje právo zadržet odměnu až do doko­nčení disciplinárního řízení k její plné spokojenosti.Protože členové týmu s pozastaveným členstvím nemo­hou zadávat objednávky na produkty, po dobu pozasta­vení členství se nemohou kvalifikovat na odměnu.

Po uzavření šetření bude členovi týmu zaslán dopis oznamující, že vyšetřování bylo skončeno.Globální od­dělení pro dodržení shody vydá některou z následujících odpovědí:

Oznámení o dokončení šetření. Tento dopis bude uvádět také akce provedené globálním oddělením pro dodržení shody.

Oznámení o zkušební lhůtě. Informace pro člena týmu, který porušil zásady, o výsledcích vyšetřování i dalších disciplinárních opatřeních, která globální oddělení pro dodržení shody považuje za nezbytné.

Oznámení o ukončení spolupráce. Je vydáno pro člena týmu, který porušil zásady, pokud je porušení zásad a postupů natolik závažné, že je důvod k ukončení člen­ství.

8.5. Nedobrovolné ukončení členství: Pokud je to nezbyt­né, může společnost Synergy se členem týmu ukončit spo­lupráci.Společnost Synergy si vyhrazuje právo provést rychlou a rozhodnou akci spočívající v omezení nebo uko­nčení členství člena týmu, který porušil zásady a postupy, podmínky žádosti o členství, pravidla plánu odměňování, nebo jakékoli zákony, etické kodexy a předpisy, které se týkají podnikání společnosti Synergy.

V mimořádných případech porušení členem týmu si společnost Synergy také vyhrazuje právo postupovat právní cestou a vyžadovat od člena týmu úhradu jakých­koli výdajů, včetně právních nákladů vzniklých v důsledku porušení, a vyhledání a získání dalších vhodných nápra­vných opatření, úlev a odškodnění.

Pokud je přijato rozhodnutí ukončit se členem týmu spolupráci z konkrétního důvodu, společnost Synergy za­šle e-mailem upozornění tomuto členovi týmu na poslední uvedenou adresu.Po přijetí oznámení od společnosti Sy­nergy musí člen týmu okamžitě ukončit veškeré aktivity člena týmu a odstranit všechny příslušné reklamy na webu nebo v tisku.

Pokud se člen týmu chce proti ukončení členství odvo­lat, musí společnost Synergy obdržet písemné odvolání do deseti (10) pracovních dnů od přijetí dopisu o ukončení členství.Jestliže odvolání není obdrženo v uvedeném časo­vém období , bude ukončení členství konečné.Společnost s troni e 17

ZÁSADY A POSTUPY

 

Synergy prověří včas podané odvolání a o svém rozhodnu­tí vyrozumí člena týmu.Toto rozhodnutí bude konečné.Ukončení členství bude účinné k datu původního oznáme­ní o ukončení členství společností Synergy.

8.6. Důsledek ukončení členství: Bez ohledu na to, zda je členství v týmu ukončeno dobrovolnou rezignací nebo nedobrovolným ukončením členství ze strany společno­sti Synergy, nemá daný člen týmu nadále právo prodávat výrobky společnosti Synergy nebo sponzorovat potenciál­ní členy týmu.

Člen týmu, jehož členství bylo ukončeno, pozbývá všechna práva na existující podřízenou linii a nárok na příjem bonusů, odměn nebo jiných plateb od společnosti Synergy ani nemá nárok na seznamy členů týmu.

Člen týmu, jehož členství bylo ukončeno, musí nepro­dleně ukončit veškeré marketingové činnosti v souvislosti se společností Synergy, včetně, ale bez omezení, reklamy, osobního webu a pošty.

Ukončenou pozici nelze převést ani prodat jiné osobě.

8.7. Rozhodné právo a jurisdikce: Podmínky a ustanovení smlouvy mezi členy týmu a společností Synergy WorldWi­de a jakékoli spory z ní vzniklé se řídí českými zákony a zúčastněné strany odpovídají výhradní jurisdikci českých soudů.Společnost Synergy WorldWide může na základě upozornění ukončit členství jakéhokoli člena týmu, kte­rý ze své funkce člena týmu podá žalobu, nebo vyvolá či způsobí, aby jakýkoli státní orgán podal žalobu proti spo­lečnosti Synergy WorldWide, jejím přidruženým a dceři­ným společnostem nebo její mateřské společnosti, kterou společnost Synergy WorldWide, její podřízené a dceřiné společnosti nebo její mateřská společnost, NSP, považují na základě svého výhradního uvážení za právně nepodlo­žené.

POZNÁMKA: Člen týmu zodpovídá za veškeré nákla­dy vzniklé společnosti Synergy WorldWide v důsledku ne­dodržení Zásad a postupů včetně, ale bez omezení, vrácení plateb, manipulačních poplatků a přepravních poplatků.

9. ČÁST

Objednávání výrobků a

prodejních materiálů

Správně zadané objednávky výrobků budou obecně zpracovány během dvou až pěti (2–5) pracovních dnů, pokud byla přijata a zúčtována platba.Při zpracování ob­jednávky bude poskytnuto sledovací číslo, které je možné vyhledat online nebo prostřednictvím oddělení služeb zákazníkům.

Zásilky se zasílají prostřednictvím běžného dopravce a dodávka může být očekávána do sedmi (7) dnů, pokud nejsou učiněna speciální opatření.Termíny přepravy však nelze zaručit.Zásilky je možné zasílat pouze na konkrétní adresu.Adresy P.O.B nebo dodávky k vyzvednutí na poště nejsou přijatelné.

Zásilky budou v době, kdy opustí expediční centrum společnosti Synergy, úplné a v prodejném stavu.Protože vlastnictví k zakázce se předává a přechází v okamžiku expedice, člen týmu nebo registrovaný zákazník odpovídá za všechny ztráty, poškození nebo chybějící části zásilky poté, co opustí sklad společnosti Synergy.

Po přijetí zásilky výrobku by měli členové týmu nebo registrovaní zákazníci zásilku okamžitě zkontrolovat a zjistit, zda jsou zakázky kompletní a v prodejném stavu.Členové musí požádat zástupce přepravce o poučení, jak reklamovat poškozené nebo chybějící materiály.

Pokud dojde ke ztrátě zásilky nebo objednávky, člen týmu nebo registrovaný zákazník musí upozornit oddělení zákaznických služeb.Ztracené zásilky, které jsou nalezeny nebo dodány později, musí být oddělení zákaznických slu­žeb nahlášeny co nejdříve a v každém případě nejpozději do sedmi (7) dnů po dodávce.s troni e 18

 

ZÁSADY A POSTUPY

Člen týmu nebo registrovaný zákazník, který podepíše přepravci prohlášení opravňující přepravce k doručení ob­jednávky bez podpisu příjemce, zbavuje společnost Syner­gy zodpovědnosti za tuto dodávku.

Člen týmu nebo registrovaný zákazník může objed­návat výrobky telefonicky, poštou, e-mailem, faxem nebo online.Pro všechny poštovní a faxové objednávky výrobků se musí kompletně vyplnit formulář objednávky výrobků společnosti Synergy a doručit oddělení zákaznických slu­žeb společnosti Synergy.Dva nebo více členů týmu nebo registrovaných zákazníků nemohou kombinovat objed­návky na jednom formuláři.Objednávky musí splňovat tyto požadavky:

• Objednávky zadané telefonicky, faxem, e-mailem nebo prostřednictvím webu společnosti Synergy musí být zaplaceny debetní nebo kreditní kartou či jiným způso­bem povoleným společností Synergy Worldwide.Po­užitá kreditní karta musí být na jméno člena týmu nebo registrovaného zákazníka, jejichž účet byl použit k za­dání objednávky.V případě objednávky zadané jedním z těchto způsobů není nutné posílat původní formulář objednávky výrobku Synergy poštou.Za dvojmo doda­né objednávky v důsledku zadání nesprávné objednávky členem týmu nebo registrovaným zákazníkem finančně odpovídá daný člen týmu nebo registrovaný zákazník.

• Všechny objednávky musí být plně zaplaceny.Budou přijaty pouze platby debetní nebo kreditní kartou.Spo­lečnost Synergy nepřijímá objednávky na dobírku.Ka­ždá použitá kreditní karta musí být na jméno člena týmu nebo registrovaného zákazníka, jejichž účet se používá k zadání objednávky.

POZNÁMKA: Před použitím se musí vyplnit formulář o autorizaci kreditní karty a předložit společnosti Synergy.

Objednávky předložené bez plné platby mohou být členovi týmu nebo registrovanému zákazníkovi vráceny nevyplněné poštou.

• Jakékoli negativní důsledky plynoucí z vrácení nebo částečného plnění neúplné objednávky jsou výhradní zodpovědností člena týmu nebo registrovaného záka­zníka, který objednávku zadal.Dostupnost nákupních fondů pro jakýkoli nákup musí být schválena před pro­dejem.Pokud není kreditní nebo debetní karta člena týmu nebo registrovaného zákazníka schválena, bude vynaloženo veškeré přiměřené úsilí na kontaktování čle­na týmu nebo registrovaného zákazníka.Je však zodpo­vědností člena týmu nebo registrovaného zákazníka za­jistit, aby platba byla schválena.Pokud nemá člen týmu nebo přihlášený zákazník alternativní způsob platby, bude objednávka zrušena.

Všechny výrobky je třeba skladovat na chladném a su­chém místě a v hygienicky bezpečné oblasti, nebo podle jiných pokynů na označení výrobku.Společnost Synergy nenese zodpovědnost za výrobky poškozené v důsledku nesprávného skladování.

Společnost Synergy není zodpovědná za příchozí ob­jednávku, která se zpozdí při přepravě nebo za objednávku, která nedorazí do příslušného skladu společnosti Synergy s platnou formou platby.Objednávky zaslané poštou nebo faxem musí být společností Synergy přijaty nejpozději v poslední pracovní den období provizí, aby byly do tohoto období započítány.

9.1. Omezení objednávání:

• Objednávky zadané na jiných trzích, než na kterém je člen týmu zaregistrován, budou zpracovány jako spotové objednávky.Kvalifikační objednávky a objednávky akti­vující sledovací centra musí být zadány na vlastním trhu člena týmu.

• Šablony automatické expedice musí být vytvořeny na trzích, na kterých je člen týmu zaregistrován.

• Člen týmu nesmí zadávat objednávky produktů jménem jiného člena týmu bez písemného svolení.Společnost Synergy bude akceptovat pouze autorizované objed­návky zadané jménem vlastních členů daného členství.s troni e 19

 

ZÁSADY A POSTUPY

• Pokud je třeba použít kreditní kartu jiného člena týmu, je nutné schválení předem.Zákaznický servis společno­sti Synergy může pro tento účel poskytnout formulář au­torizace kreditní karty.Porušení tohoto pravidla povede k disciplinárnímu řízení nebo ukončení členství.

9.2. Platby za výrobky: Společnost Synergy přijímá k plat­bám za výrobky karty Visa a MasterCard.Opakované ob­jednávky je možné u společnosti Synergy nastavit poté, co se člen týmu přihlásí do programu automatické expedice a po zpracování první objednávky výrobků.Člen týmu, kterému se nejméně jedna opakovaná objednávka vrátí kvůli nedostatku peněz nebo uzavřenému účtu, může ztra­tit objednávací privilegia, dokud se nedostatek prostředků nevyřeší.V takovém případě může člen týmu trvale ztratit právo na opakované objednávky výrobků.

Má, se za to, že člen týmu, který si vyžádá vrácení plat­by na kreditní kartu, má sporné zůstatky.Členovi týmu, který dostane kredit za spornou objednávku, mohou být pozastaveny provize a mohou být zaúčtovány proti spor­nému zůstatku až do vyřešení sporu ke spokojenosti spo­lečnosti Synergy.

9.3. Data automaticky expedovaných dávek: Při vytváře­ní šablony automatické expedice se od členů týmu vyža­duje zvolení data zpracování.Datum zpracování vybrané členem týmu musí být 1., 5.nebo 10., 15.a 20.každého měsíce, přičemž každý z těchto dnů v měsíci představuje datum samostatné dávky.Pokud toto datum dávky spadá na víkend nebo svátek, může být objednávka zpracována a částka zaúčtována na kreditní kartu k pracovnímu dni předcházejícímu vybranému datu.

9.4. Prodeje zákazníkům: Od členů týmu Synergy se oče­kává prodej 70 % všech výrobků zakoupených od spole­čnosti Synergy.

Všechny maloobchodní prodeje musí být pečlivě zdo­kumentovány.

Člen týmu nesmí prodávat žádné výrobky Synergy za nižší než individuální velkoobchodní ceny.

Společnost Synergy si vyhrazuje právo kontrolovat maloobchodní prodeje členů týmu.

10. ČÁST

Vracení výrobků a

prodejních materiálů

10.1. Zásady vracení pro členy týmu při ukončení členství: Při ukončení spolupráce má člen týmu právo vrátit výrob­ky oproti vrácené kupní ceně v souladu s podmínkami členské smlouvy.

10.2 Zásady vracení pro členy týmu během členství: Po dobu trvání členské smlouvy a pouze za předpokladu, že člen týmu nekončí smlouvu, nabízí společnost Synergy 100% záruku vrácení peněz u všech počátečních nebo ak­tivačních objednávek, pokud budou vráceny do devadesáti (90) dnů od nákupu.Společnost Synergy také nabízí vráce­ní 90 % částky při vrácení neotevřených, nepoužitých a nepoškozených výrobků ze všech následných objednávek, pokud jsou vráceny do devadesáti (90) dnů od nákupu.

10.3. Proces vracení: Člen týmu musí nejprve zavolat od­dělení služeb zákazníkům (800 143 593), aby získal číslo RMA (autorizace vrácení zboží).Číslo RMA bude vydáno za následujících podmínek:

• Vracené výrobky musí být spojeny s konkrétní objed­návkou zadanou v osobních obchodních centrech člena týmu.

• Výrobky musí být neotevřené a v prodeje schopném sta­vu.

• Výrobky musí být vráceny během 90denní lhůty pro vrácení a do dvou týdnů od vydání RMA.s troni e 20

 

ZÁSADY A POSTUPY

• Všechny výrobky musí být vhodně zaslány, aby nedošlo při přepravě k poškození.V případě, že výrobky dora­zí poškozené, nebudou považovány za schopné opako­vaného prodeje a budou vráceny členovi týmu na jeho náklady a bez možnosti proplacení nebo výměny.

Zástupce oddělení zákaznických služeb dá členo­vi týmu pokyn, aby číslo RMA uvedl na vraceném bale­ní.Číslo RMA musí být výrazně označeno na obalu.Na balicím listu uvnitř zásilky musí být uvedeno jméno čle­na týmu, jeho ID, číslo objednávky a seznam vrácených výrobků.

Při volání se žádostí o získání čísla RMA obdrží člen týmu pokyny a) jak nejlépe vrátit výrobky a b) kam vrátit výrobky.Pokud agent doporučí, že nejvhodnější metodou vrácení je vyzvednutí, poplatek za vyzvednutí je 20,73 € plus DPH.Náklady na přepravu jsou zodpovědností člena týmu.

Odeslané balíčky, které neobsahují číslo RMA (vidi­telně vyznačené na obalu), budou odmítnuty nebo vráce­ny členovi týmu na jeho náklady. Neexistují výjimky.

Balíčky s řádnou autorizací budou zpracovány.Bude vrácena příslušná částka po odečtení nákladů na přepravu a vyplacených bonusů a provizí a zpětně proplacené obje­my budou příslušným členům týmu odečteny.

V případě vracení výrobku, který nebyl schválen při vydání čísla RMA, bude výrobek vrácen členovi týmu na jeho vlastní náklady.

Členům týmu, kteří vrátí svou počáteční nebo akti­vační objednávku během devadesáti (90) dnů od původní objednávky, bude vráceno 100 % kupní ceny mínus přepra­vné, pokud byly provedeny výše uvedené kroky.Vrácení jakékoli aktivační objednávky zruší jakoukoli příslušnou aktivaci v centru sledování.Všechny provize z objemu a související provize zaplacené na tuto objednávku budou příslušným členům týmu odečteny.

Všechny balíčky s výrobky budou vráceny jako celek.Nebudou přijímány žádné částečné balíčky.V balíčcích také nebudou přijímány žádné náhradní výrobky.

Kromě počátečních nebo aktivačních objednávek musí být všechny výrobky vráceny neotevřené v prodeje schopném stavu, aby byly proplaceny.

Jakmile člen týmu vrátí zásilku z konkrétní objed­návky, vyměněné výrobky nemohou být vráceny proti dalším výměnám nebo refundacím.Finanční prostředky budou vráceny na kreditní kartu, která byla použita k za­placení.Platby budou provedeny stejným způsobem, jako původní platba.

10.4. Zásady vracení pro zákazníky: Výrobky vrácené po zakoupení zákazníky přímo od člena týmu musí být vráce­ny členovi týmu, který je prodal, do devadesáti (90) dnů od doby, kdy zákazník výrobek zakoupil.Sponzorující člen týmu zákazníkovi vrátí peníze.Člen týmu si pak musí vy­žádat číslo RMA od oddělení zákaznických služeb do 120 dnů od počátečního zakoupení, aby získal proplacení nebo výměnu vrácených výrobků.(Viz část 9.2.)

Při vrácení výrobků musí být spolu s výrobkem vrácen prodejní doklad spolu s původním číslem objednávky a jménem osoby, která výrobek zakoupila.

Člen týmu může vrátit částečně použitý výrobek výměnou za stejný výrobek.Výměny nebudou odeslány, dokud nebudou přijaty všechny výše uvedené informace.

Po uplynutí devadesáti (90) dnů plus 30denního ob­dobí pro vrácení zboží od zákazníka (maximálně 120 dnů) od data zadání objednávky členem týmu (pokud je pře­dložen doklad o datu zakoupení), není možné výrobky vy­měnit, dostat za ně zpátky peníze nebo náhradní výrobky.

Společnost Synergy zákazníkům nabízí stejné zásady vracení jako členům týmu, 100% záruku vrácení peněz u všech počátečních objednávek výrobků a 90% záruku vrácení peněz u všech neotevřených, nepoužitých a ne­poškozených výrobků ze všech následujících objednávek, pokud budou vráceny v termínech uvedených v této části.

Výrobky je třeba vracet neotevřené, v prodejném sta­vu, aby bylo možné vrátit peníze nebo částku připsat k do­bru na účet kupujícího po odečtení nákladů na přepravu.s troni e 21

ZÁSADY A POSTUPY

 

Všechny maloobchodní štítky nebo osobní nálepky je tře­ba před vrácením společnosti Synergy odstranit.Aby byly vráceny peníze nebo vyměněn výrobek, na balení nesmí být provedeny žádné změny.

Pokud kupujete výrobky přímo u společnosti pro­střednictvím zákaznického účtu, musí si zákazník vyžádat číslo RMA od oddělení služeb zákazníkům do devadesáti (90) dnů od přijetí výrobků.Všechny provize získané při původním zakoupení vrácených produktů budou sponzo­rovi a jeho nadřízené linii odečteny z platby další provize.

11. ČÁST

Reklama a vystavování

výrobků

11.1. Reklama: Společnost Synergy doporučuje členům týmu, aby propagovali výrobky společnosti Synergy a marketingové příležitosti v souladu s příslušnými pokyny.Nedodržování pokynů může poškodit pověst společnosti Synergy a jejích výrobků a vyvolat nežádoucí publicitu a možné trestní řízení.

Při propagaci výrobků společnosti Synergy musí člen týmu postupovat s mimořádnou péčí, aby svůj podnik provozoval a jasně vymezil jako nezávislý na společnosti Synergy.Členové týmu se musí představovat takto: „pan/ paní X, nezávislý člen týmu Synergy WorldWide.“ Členové týmu mohou používat logo „Nezávislý člen týmu“ poka­ždé, když se odkazují na svůj podnik u společnosti Syner­gy.Toto logo se smí používat pouze s výrobky společnosti Synergy a ne s konkurenčními výrobky či službami.

Při propagaci výrobků společnosti Synergy nesmějí členové týmu o výrobcích uvádět nepravdivá tvrzení.Příklad nevhodného tvrzení: „Výrobek Germanium Plus společnosti Synergy pomáhá při léčbě rakoviny.“ Místo toho by měl výrobek představit ve vztahu k systému nebo orgánu lidského těla.Příklad zákonného prohlášení: „Výrobek Germanium Plus společnosti Synergy může nu­tričně podporovat imunitní systém.“

Všechny ochranné známky, loga, literatura a formu­láře, které společnost Synergy WorldWide vyrobí, jsou majetkem společnosti Synergy.Literaturu nebo loga spo­lečnosti Synergy pro reklamu lze získat v oddělení záka­znických služeb nebo stáhnout prostřednictvím systému Business Manager.

Všechny právní nároky vůči členovi týmu vzniklé v důsledku používání reklamních materiálů vytvořených společností Synergy je třeba ihned nahlásit oddělení glo­bální shody společnosti Synergy.

11.2. Reklamní předměty vlastní výroby: Společnost Sy­nergy zakazuje členům týmu vyrábět reklamní předměty pro další prodej bez výslovného písemného souhlasu od­dělení globální shody společnosti Synergy.

Veškeré nezávisle vyrobené materiály nebo materiály odvozené od výrobků společnosti Synergy (souhrnně „Ne­závisle vytvořené reklamní materiály“) se smí používat po­uze způsobem, který neporušuje nebo neoslabuje ochran­né známky a práva společnosti Synergy nebo jakékoli třetí strany, nenarušuje autorská práva společnosti Synergy nebo jakékoli třetí strany a neuvádí falešná nebo zavádějící tvrzení o společnosti Synergy nebo propagovaných výrob­cích.

Nezávisle vytvořené reklamní materiály jsou výhradní zodpovědností člena týmu, který je vytvoří, a jakékoli oso­by, která je využívá.Společnost Synergy se zříká jakého­koli práva nebo závazku kontrolovat obsah nezávisle vy­tvořených reklamních materiálů v jakémkoli médiu včetně tisku, televize, rozhlasu a Internetu.Společnost Synergy nezprostí odpovědnosti ani neodškodní žádného člena týmu při jakémkoli tvrzení, že nezávisle vytvořené reklam­ní materiály porušují práva jakékoli třetí strany.Společnost Synergy si však vyhrazuje právo požadovat, aby člen týmu přestal používat všechny nezávisle vytvořené reklamní materiály, pokud na základě uvážení společnosti Synergy s troni e 22

 

ZÁSADY A POSTUPY

porušují zákon, práva společnosti Synergy nebo práva ja­kékoli třetí strany.

11.3. Použití duševního vlastnictví: Člen týmu nesmí po­užívat duševní vlastnictví společnosti Synergy včetně, ale bez omezení, autorských práv, ochranných známek, loga nebo obchodního tajemství nebo jakýchkoli charakteristic­kých sloganů nebo frází používaných společností Synergy k propagaci podnikání členů týmu s výjimkou zde uvede­ných oprávnění.Člen týmu nesmí navíc získat prostřed­nictvím použití nebo vyplnění žádosti o udělení ochranné známky nebo autorského práva, jakékoli právo, podíl nebo vlastnický titul k názvu, ochranné známce, logu nebo ob­chodnímu tajemství společnosti Synergy a jejích výrobků.Pokud se společnost Synergy rozhodne změnit nebo zrušit některé ze svých obchodních názvů nebo značek, musí ta­kový obchodní název nebo značku změnit nebo zrušit také každý člen týmu.

11.4. Reklama v elektronických médiích a hromadných sdělovacích prostředcích: Reklama v elektronických médiích a hromadných sdělovacích prostředcích je obec­ně zakázána.Člen týmu společnosti Synergy nesmí dělat reklamu společnosti Synergy nebo jejím výrobkům v te­levizi, kabelové televizi, rozhlase, novinách, e-mailu, na webových stránkách nebo prostřednictvím reklamy v ji­ném elektronickém médiu nebo hromadném sdělovacím prostředku bez předchozího schválení oddělení globální shody společnosti Synergy.Podrobné požadavky musí být předloženy písemně oddělení globální shody společnosti Synergy.

11.5. Používání telefonu: Všichni členové týmu, kteří vy­užívají k propagaci výrobků společnosti Synergy telefon, musí dodržovat všechny příslušné zákony a předpisy upra­vující telefonický marketing a nabízení výrobků.Členové týmu se musí představovat jako nezávislí členové týmu společnosti Synergy.

Člen týmu nesmí odpovídat na telefonáty způsobem, který by volajícímu poskytl důvod se domnívat, že se dovolal do centrály nebo kanceláře společnosti Synergy.Člen týmu se konkrétně nesmí do telefonu představovat slovy „Syner­gy WorldWide“ nebo „Synergy“.Členové týmu se mohou v telefonu představovat jako nezávislý člen týmu společnosti Synergy.Této zásadě musí odpovídat i záznamníky.

11.6. Zaznamenávání událostí společnosti Synergy: Člen týmu nesmí vytvořit pro účely prodeje, osobní nebo firem­ní použití žádnou zvukovou, filmovou ani jinou nahrávku událostí sponzorovaných společností Synergy, konfere­nčních hovorů, přednášek, telekonferencí nebo schůzek.Členové týmu navíc nesmějí pro prodej, distribuci nebo osobní či pracovní účely reprodukovat žádné nahrávky zvukových či obrazových prezentací vytvořených spole­čností Synergy bez předchozího výslovného písemného souhlasu marketingového oddělení společnosti Synergy.

Člen týmu nesmí nahrávat, vytvářet nebo připravovat zvukové nebo obrazové prezentace jakýchkoli přednášek, událostí, telekonferencí či schůzek společnosti Synergy bez předchozího písemného souhlasu oddělení globální shody společnosti Synergy.Před prodejem nebo distribucí jakékoli nahrávky nezávisle sponzorovaného školení člena týmu nebo jiné schůzky je třeba také získat schválení.

11.7. Dotazy v médiích: Pro zajištění přesnosti a konzistent­nosti informací musí člen týmu, který obdrží dotaz z tisku nebo jiných médií týkající se jakéhokoli aspektu společno­sti Synergy, jejích výrobků nebo členství v týmu, takovýto dotaz okamžitě směrovat na marketingové oddělení spole­čnosti Synergy.

11.8. Účtování poplatků pro vlastní zisk: Člen týmu nesmí účtovat poplatky pro vlastní zisk za žádné obecné školení o výrobcích společnosti Synergy, marketing nebo školicí materiály vytvořené členem týmu bez předchozího písem­ného schválení globálním oddělením dodržování shody.s troni e 23

 

ZÁSADY A POSTUPY

11.9. Reklama v telefonním seznamu: Reklama v telefon­ním seznamu je obecně zakázána.Člen týmu však může umístit své osobní informace do místních zlatých stránek v kategoriích 1) Zdraví, bylinky, fitness nebo výživa a 2) Péče o pokožku nebo krása.Všechny informace v telefonních publikacích by měly vypadat takto:

„Nezávislý člen týmu společnosti Synergy“ následo­váno jménem člena týmu, adresou a telefonním číslem.Může být použito logo nezávislého člena týmu společnosti Synergy.Člen týmu nesmí umisťovat reklamu obsahující jméno společnosti Synergy, jiná loga, ochranné známky nebo názvy výrobků v žádném telefonním seznamu.

11.10. Používání čísla s prémiovou sazbou: Společnost Sy­nergy zakazuje používání čísel s prémiovou sazbou pro účely propagace příležitostí společnosti Synergy nebo je­jích výrobků.

11.11. Změna výrobků Synergy: Členové týmu nesmějí měnit, přebalovat, distribuovat vlastní vzorky, měnit ozna­čení nebo jinak pozměňovat jakékoli výrobky Synergy.Členové týmu nesmějí takové výrobky prodávat pod žád­ným jiným názvem nebo označením, než jaké autorizovala společnost Synergy.

11.12. Maloobchodní prodejny: Člen týmu nesmí obecně prodávat výrobky společnosti Synergy v maloobchodních prodejnách.Za určitých podmínek je možné prodávat výrobky značky Synergy prostřednictvím provozoven na­bízejících služby.Provozovna nabízející služby je taková, která má tržby převážně z poskytování osobních služeb, nikoli z prodeje výrobků.Patří sem ordinace lékařů, zu­bařů, chiropraktiků a dalších zdravotnických profesionálů, zdravotní kluby, tělocvičny, kadeřnické salóny, kosmetické salóny, nehtová studia, poradenské služby, solária a další podobné firmy, kde je zařízení zákazníkem používáno na základě jeho členství nebo na objednávku.

Aby mohli členové týmu prodávat výrobky značky Sy­nergy v zařízeních k provozování služeb, musí získat před­chozí písemný souhlas od globálního oddělení shody spo­lečnosti Synergy.Žádosti o takové schválení je třeba zaslat e-mailem nebo faxem na následující adresu:

E-mail: servis@synergyworldwide.com

FAX: 800 143 457

Globální oddělení shody společnosti Synergy bude při schvalování prodeje produktů společnosti Synergy v zařízeních k provozování služeb používat následující pra­vidla.Členové týmu musí v písemné žádosti o schválení uvést níže uvedené podrobné informace, pokud jsou k di­spozici:

• Zařízení musí mít na pracovišti člena týmu, který bude spolupracovat přímo se zákazníky.

• Mělo by se jednat o místní firmu.

• Dosah zařízení musí být omezen tak, aby nenarušoval možnost ostatních členů týmu obchodovat s výrobky.

11.13. Veletrhy a výstavy: Členové týmu mohou propago­vat výrobky společnosti Synergy na veletrzích a výstavách za podmínky, že se výrobky nebudou vystavovat s jinými produkty prodávanými prostřednictvím síťového marke­tingu.Bleší trhy a prodeje z auta jsou zakázány pro prodej a vystavování produktů, příležitostí, literatury nebo služeb společnosti Synergy.

11.14. Internetové aukční weby: Členové týmu nesmějí prodávat výrobky značky Synergy prostřednictvím služby eBay nebo jiného internetového aukčního webu.

11.15. Používání Internetu: Členové týmu společnosti Sy­nergy smějí prodávat výrobky značky Synergy a budovat své podnikání u společnosti Synergy pouze pomocí webů poskytovaných společností Synergy WorldWide.Nezávi­sle vytvářené webové stránky jsou zakázány.

 

Synergy WorldWide vás vítá jako nového člena týmu. Pro jakékoliv další otázky a příklady,kontaktujte svého sponzora nebo přímo náš Synergy Zákaznický Servis na telefonním čísle 800 143 593.4 COLORg CMYK 2 COLORg PMS 287 PMS 299 1 COLORg PMS 287

1955 West Grove Parkway • Suite 100

Pleasant Grove, Utah 84062

www.synergyworldwide.com

Revize 11/7/13